VI SØKER NY KOLLEGA

Vi opplever økende elevtilgang og søker en dyktig trafikklærer til vårt team. Søkere med klasse B er velkomne, og det er en bonus hvis du har kompetanse på flere klasser som A, BE. Har du kompetanse i klasset utover dette, så er det topp, da vi ønsker å utvide tilbudet her på skolen.

Kvalifikasjoner:

Trafikklærersertifikat for klasse B, bonus for andre klasser.

Vi tilbyr:

Mulighet for utvidelse av kurs og kompetanse.
Lyse og romslige undervisningslokaler med et stort og et mindre klasserom.
Parkering tilgjengelig utenfor bygget samt garasje for motorsykler.
Attraktive lønnsvilkår og pensjonsavtale.
Et positivt arbeidsmiljø med fokus på faglig utvikling.
Firmabilsordning for de som ønsker.

Vi ønsker å være en attraktiv arbeidsplass og er åpne for å diskutere ytterligere fordeler som kan gjøre deg interessert i å bli en del av vårt team. Ta gjerne kontakt for en uforpliktende samtale!

Send søknad og CV til:

daniel@solatrafikkskole.no